شهزاد محمدیان

کارشناس ارشد تغذیه


کرایولیپولیز چندوجهی با

کادر درمان

رفع چاقی موضعی

پيام كوتاه سلامتي

درمان افتادگی و شلی پوست

آدرس مطب

مشاوره ورزشکاران حرفه ای

رفع خطوط ناشی ازبارداری

چند نکته برای کنترل و کاهش وزن

چند نکته برای کنترل و کاهش وزن

1)از مغز ها غافل نشوید.همیشه روزانه یک مشت بدون نمک مصرف کنید تا سیر بمانید.

2)احتمالا شما هم بیشتر غذا های خود را با روش سرخ کردن حاضر می کنید در حالیکه روش های طبخ سالم تری هم وجود دارد که شامل کباب کردن بخار پز کردن پختن و جوشاندن هستند.

3)گرسنگی را با تشنگی اشتباه نگیرید. وقتی احساس گرسنگی کردید یک لیوان اب بنوشید تا اگر دچار اشتهای کاذب شده اید این مشکل رفع گردد.

4)به جای مایونز یا سس های چرب از ماست یا سس های خانگی کم چرب استفاده کنید.

5)افرادی که صبحانه می خورند در برنامه های کاهش و کنترل وزن خود موفق ترند.

6)مصرف سویا را از یاد نبرید.

7)سرعت غذا خوردن را کم کنید تا بدن در فرصت کافی دستور سیر شدن را به مغز صادر کند.

8)مصرف ماهی ازاد یکی از عادت های سالم غذایی است. اگر به نظرتان طبخ ماهی کار دشواری است می توانید از نوع کنسروی و سالم استفاده کنید.

9)از هر فرصتی برای داشتن تحرک به هر شکلی حتی محدود و کوچک استفاده کنید.


آدرس مطب : شهرک غرب بلوار فرحزادی تقاطع دریا خ نورانی پلاک 19 طبقه سوم
تلفن : 22366770 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ملاتونین (قسمت اول)موارد استفاده منیزیومنمایه توده بدن (BMI)افزایش کلسترول خوناجزای آمادگی جسمانیبیوگرافیتاثیر رژیم غذایی و مکمل هدر برنامه درمانی در سلولرژیم غذایی و مکمل های توصعملکرد پروتئین وی در ورزفشار خون بالاقشار خون بالا (بخش 2)صفحه اصلیکرایولیپولیزمقالاتتغذيه ورزشيپوست ،مو و زیباییتازه های پزشکیخدمات کلینیکخبرهاي المپيک لندنسوالات پزشکیسايت هاي مرتبطتالار گفتمانپیامهای کاربرانتخفیف ویژه شب عیدسایتهای دیگرمرکزتنحیف و لیزر آرمیتاهدیه نوروزی