تومور مغزی از پیشگیری تا درمان

علائم اصلی تومور کاذب مغذی:مهم ترین مشخصه ان کاهش بینایی گذرا و سر گیجه بوده و از علائم همراه بیماری می تواند باشد.هر چند ارتباط چاقی با این بیماری قطعی نیست اما کاهش وزن در افراد چاق باعث بهبود وضعیت می شود.
در این بیماری سر درد ژنرالیزه(کل سر) رخ می دهد که شب ها بدتر می شود و اغلب در ساعات اولیه صبح بیمار را از خواب بیدار می کند و با حرکات ناگهانی مثل سرفه تشدید می یابد.
به مبارزه با تومور بروید: ویتامین های گروه D و C و ابمیوه های طبیعی باعث کاهش خطر ابتلا به تومورهای مغزی در کودکان و هم در بالغین می شود.
تومور کاذب مغزی چیست؟ : یکی از بیماری های مغزی است که در ان بدون وجود تومور مغزی علائم ان مثل سر درد و تهوع و استفراغ و وزوز گوش پیشرونده وجود دارد.
افزایش شیوع تومور کاذب مغزی بین زنان: این بیماری در زنان شایع تر است و در افراد چاق و با قاعدگی نا منظم یا افرادی که دچار افزایش قابل توجه وزن قبل از قاعدگی می شوند بیشتر است و تشخیص بیماری با معاینات عصبی کامل توسط متخصص مغز و اعصاب امکان پذیر خواهد بود.
با ورزش از تومور مغزی فرار کنید:اگر اضافه وزن دارید زودتر تصمیم بگیرید لاغر شوید.چاقی یکی از نکات مهم در بروز تمور است.تحقیقات نشان می دهد 27 درصد کمتر از افرادی که بی تحرکند تمور را در خود بروز می دهند.
تومور مغزی در صورت ایرانی ها:30 درصد مواد ارایشی منطقه خاور میانه در ایران مصزف می شود.اگر از جمله افرادی هستید که نمی توانید استفاده از لوازم ارایشی را بیخیال شوید پس لازم است بدانید مواد موجود در لوازم ارایش شما را به سمت سرطان ها از جمله تومور مغزی هدایت می کند.
توانبخشی پس از درمان:اگر شما یا اطرافیان نتان دچار این بیماری توانبخشی بخش ضروری است که می تواند در بهبود عملکرد بدن بعد از بیماری کمک می کند.فرد با فیزیوتراپی می تواند مهارت های حرکتی یا قدرت عضلانی از دست رفته را بازیابد.کاردرمانی می تواند به بیمار برای بازگشت به فعالیت های عادی روزانه کمک کند.